Alhamdullilah, Tahniah LL4Gaza!!!



Sebenarnya ummi tak nak komen panjang2 sebab semua dah tahu tapi ummi pun ingin meninggalkan sesuatu di sini dan menyampaikan hasrat hati setinggi-tinggi kesyukuran kepada Allah Taala dan kegembiraan yang teramat sangat kerana nasib Palestin telah kembali berada di hati penduduk dunia tidak tertinggal negara kita Malaysia yang mengadakan poster(Kami bersamamu Palestin di TV1). Ini satu petanda yang amat baik, Allah hendak kita berusaha maka Allah akan membantu kita semua, insyaAllah.



Walaupun kapal Mavi Marmara tidak mampu menyampaikan muatan di dalamnya ke Gaza tetapi Alhamdullilah hakikatnya mereka telah berjaya menyampaikan mesej yang sebenarnya. Tahniah kepada Turki kerana usaha mereka yang bersungguh-sungguh dan kekuatan yang Allah berikan dan juga semua sukarelawan Malaysia dan seluruh dunia yang berada di kapal ini. Mereka sebenarnya wira yang telah membuka laluan untuk misi ini, Allahuakbar!!!



Mengenangkan di blog dalam jiwa hamba ini 2 post anakanda yang terahkir adalah mengenai Palestin, oleh itu ummi amat berbangga dgn beliau walaupun beliau tidak sempat melihat misi ini yang beliau harapkan terhadap pembelaan dan bantuan terhadap rakyat Palestin, tapi sekurang2nya ummi cuba menyambung apa yg beliau amat hajati akan berlaku.

Marilah kita semua terus lontarkan doa dan solat hajat akan kejayaan misi ini tanpa jemu sehinggga kejayaan dan pembebasan Palestin dari cengkaman Israel laknatullah...