Oh, begitu susah sekali rasanya untuk update. Saya berkira-kira untuk sentiasa kemas kini blog ini setiap 3 hari. Namun, atas sikap malas dan istiqamah yang masih tidak kukuh lagi, inilah akibatnya. Mujur saja tidak berhabuk.

Sekarang ini cuti 2 bulan saya. Juga cuti sekolah di Malaysia dan musim kenduri. Jemputan hingga 3 ke 4 kenduri sehari. Kalau sudah 8 saya ingat buleh celen Phelps. Tak lupa juga musim kempen Pilihan Raya Kecil Permatang Pauh, kampung saya.

Saya ini bukan peminat tegar politik. Bukan jua pejuang barisan depan Anwar Ibrahim. Cuma bila orang sekeliling saya, termasuklah sepupu-sepupu, mak dan ayah saudara serta kerabat keluarga yang lain, dah semangat-semangat sangat, saya juga terpaksa ambil pusing.

Rasa masing-masing dah boleh agak suasana di sini. Cukup panas.

Kini, perang bendera sengit berlaku di kawasan P. 44 Permatang Pauh. Tak lupa dengan tertubuhnya bilik-bilik gerakan serta ceramah-ceramah. Hinggakan saya pun duk pulun datang ceramah DSAI.

Huhu, saya harap tak ada pembaca yang kata saya ini hard-core fan DSAI. Nak buat macam mana, kampung saya.

Saya cuba nak beli baju ini, tapi saiz saya sold-out. Design oleh AMK Kg Belah Dua.
Bahagian hadapan


Bahagian belakang

Cuma saya risau satu saja, bila dah kelam kabut ambil cakna tentang pilihanraya kecil ini lupa pula tentang persediaan Ramadhan yang tinggal tak berapa hari lagi. Kacau benar rasanya fokus menempuh Madrasah Tahunan ini.
"Ya Allah, sampaikan kepadaku Ramadhan!"